Satış öncesinde ve sonrasında süreçleriniz elinizin altında!

Logo CRM

Müşteri İlişkileri Yönetimi Çözümü

Hangi ölçekten olursa olsun, tüm şirketler mevcut müşterilerinin sadakatini artırmayı, potansiyel müşterilerine erişebilmeyi ve müşterilerle doğru iletişimi kurmayı hedefliyor.

Müşteri ile tüm temas noktalarında hızlı ve etkin yönetim sağlayan Logo CRM, aynı zamanda Logo ERP çözümleriyle de entegre çalışıyor. Satış ve pazarlama süreçleri kontrol altına alarak, güçlü ve güvenilir bir kurumsal hafıza oluşturuluyor.

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Logo CRM

Her ölçekten şirketin İhtiyacı

Hangi ölçekten olursa olsun, tüm şirketler mevcut müşterilerinin sadakatini artırmayı, potansiyel müşterilerine erişebilmeyi ve müşterilerle doğru iletişimi kurmayı hedefliyor. Bu süreci otomatize ederek kolaylaştıran Logo CRM sayesinde doğru müşteri ile doğru zamanda, doğru iletişimi kurmak mümkün oluyor.  

Entegre yapı, güçlü kurumsal hafıza

Müşteri ile tüm temas noktalarında hızlı ve etkin yönetim sağlayan Logo CRM, aynı zamanda Logo ERP çözümleriyle de entegre çalışıyor. Böylece işletmedeki tüm veriler birbirini besleyip destekliyor ve satış ve pazarlama süreçleri kontrol altına alınarak güçlü ve güvenilir bir kurumsal hafıza oluşturuluyor.

Satış sonrası süreç yönetimi

Satış sonrası süreçleri ihtiyaca göre özelleştirebilen Destek Logo CRM Merkezi sayesinde müşteri memnuniyet/şikayet süreçleri, teknik destek süreçleri veya işletmenin IP santrali ile entegre çalışan çağrı merkezi süreçleri tek noktadan yönetilebiliyor.

Müşterilerinizle temas ettiğiniz tüm süreçlere değer katın

Öne Çıkan özellikler

01

Kurumsal Hafıza

02

Satış Pazarlama Yönetimi

03

Teklif Yönetimi

04

Satış Sonrası Süreç Yönetimi

05

Mobil Uygulama

06

Notifier Servis

Logo CRM
Proje, Uygulama, Danışmanlık ve Destek Süreçlerinde Sizinleyiz!

Logo ERP çözümleri konusunda profesyonel kadromuzla ARY Danışmanlık olarak, Kurumsal Kaynak Planlama konusunda A’dan Z’ye tüm ihtiyaçlarınızı karşılıyoruz.