İş akışlarınızı elektronik ortama taşıyın hızınızı katlayın!

Logo Flow

Dijital iş akışlarıyla işletmenizi güvenle yönetin

İş akış yönetimi çözümü Logo Flow, işletmelerin kağıt üzerinde yürüttükleri iş akış uygulamalarını elektronik ortama taşıyarak süreçlerin sorunsuz işlemesini, zaman ve iş gücü tasarrufu elde edilmesini sağlıyor.

Her ölçekten işletmenin farklı noktalarında pek çok farklı iş süreci yürütülüyor. Bu süreçlerin kişilerden bağımsız olarak, doğru ve verimli şekilde sürdürülmesi ve kontrol altında tutulması ise iş verimliliğine önemli katkıda bulunuyor

İş akış yönetimi çözümü Logo Flow

logo flow

Her ölçekten İşletmeye uygun

İş Akış Programı her sektörden ve her ölçekten işletmenin iş akış süreçlerini elektronik ortama taşıyarak standartlaştırıyor. Esnek yapısı sayesinde, sektörün ve işletmenin ihtiyaçlarına göre uyarlanabiliyor. 

Sistemin uçtan uca kontrolü

Bir işletmenin tüm iş süreçlerini takip ederek, sistemin zamanında, planlandığı şekilde ve belirlenen kriterlerde işleyip işlemediğini kontrol ediyor. Böylece süreçler her zaman aynı kalitede yürütülüyor. 

Daha kısa onay süreleri

Kağıt evraklarla ya da mail ortamında gerçekleştirilen onay süreçleri dijital ortama taşınıyor. Böylece onay talebi, takibi ve yönetimi kolaylaşıyor; zaman aşımı sorunu engellenmiş oluyor; kağıt maliyetlerinden ve zamandan tasarruf ediliyor.

Tüm süreçlerde etkili İş akış yönetimi

Öne Çıkan özellikler

01

Uçtan uca kontrol

02

Kısa Onay Süreleri

03

Web ve Mobil Uyumlu

04

Anlık Bilgilendirme

05

Özelleştirilmiş Raporlar

06

Yetkilendirme

Logo Flow
Proje, Uygulama, Danışmanlık ve Destek Süreçlerinde Sizinleyiz!

Logo ERP çözümleri konusunda profesyonel kadromuzla ARY Danışmanlık olarak, Kurumsal Kaynak Planlama konusunda A’dan Z’ye tüm ihtiyaçlarınızı karşılıyoruz.